ledig dag


sitter 'hemma' i gustafs, svårt det där va man ska kalla hemma... gustafs kommer nog va det stället som jag kallar mitt hem ända tills mamma o pappa säljer huset. 

aja, gick upp vid 10 idag, skulle luncha med syster matilda på kupolen vid 11, blev matpalatset. var så otroligt sugen på det! köpte födelsedags present till matilda också :) så på lördag blir det att åka hem igen för o fira henne, kan hända att jag kanske sover kvar här också då för första gången sen jag flyttade. sen köpte jag ett linne till mig själv, har faktiskt inte köpt så mycket kläder sen jag flyttade, har blivit liiite ekonomisk, till o med haft matlåda vaarje dag till jobbet, imponerande! (y) känns som att alla mina pengar går till mat + dricka/krogen. var även på jysk idag och köpte handduktar, rosa ofc. sen svart lakan, påslakan osv. & en liten papperskorg till toaletten. fint fint, så bokade tvätt tid till kvällen för att tvätta det nya, haha tvätta är såå roligt :D

nej nu ska jag hjälpa mamma med maten, tänkte att jag skulle tigga lite mat innan dom får köra tillbaka mig till borlänge! får se vad det blir ikväll förutom tvätta lite då.

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0