friday i'm in love


älskade fredag, dagen flyter på. imorse var jag & mamma på svea till klockan 8 och körde lite gym :) ikväll kommer min syster till stan och sover hos mig, vi ska kolla på forssa cupen - passar bra då båda har varsitt objekt att titta på ;D haha. sen ska vi hem och färga mitt hår brunt! spännande spännande, jag hoppas verkliiigen det blir bra, och att löshåret sitter kvar efter.

imorn blire jobb till klockan 3, sen hem till gustafs på kalas för matilda då :) kan hända att jag sover kvar som sagt, har inte hört nå andra planer för helgen so far.

och förresten, när man jobbar på mitt jobb lever man aldrig i nuet, idag har jag beställt skidjacka + byxor inför nästa vinter (y) hah hoppas jag tycker det är lika coolt då som jag tycker nu :P


nu måste jag avlösa annelie så hon får äta också.

puss, & trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0