fredag

då var det äntligen helg, lite jobb imorn kvarstår men konstigt nog går de veckor jag jobbar 6 dagar snabbast! idag efter jobbet så var jag, mormor, morfar, matilda & alexander på broken dreams och käkade, lika gott som vanligt då det blev quesadilla as usuall :D sen åkte vi "hem" till gustafs för att lämna matilda, jättefint hade dom gjort hemma och jag har fått det minsta rummet huset har att erbjuda, men men har ju som sagt bott här 3 veckor redan och bara vart hem en gång hittills. är ju bara för underbart med sitt lilla egna :) trivs som fan med lägenheten. när jag kom hem hit igen diskade jag, ett stort jävla berg var det som väntade på mig och har väntat på mig en vecka...fan jag som var så ordentlig i början men denna vecka har jag haft föör mycket att göra. men bara bara bra saker :) efter disk + dusch så var det dator för hela slanten, laddad upp lite bilder och fyllt datorn med musiken jag hade i mobilen. men borde verkligen sova, har varit uppe till runt 3-4 tre nätter i rad nu :p

imorn blire då jobba mellan 10-14, sen ska jag hem och tvätta (!) och på kvällen blir det utgång, s2 i guess :) sen på söndag kommer anna, victor och anton o hälsar på innan vi ska med jobbet till ejendals och kolla på leksand - sundsvall och käka innan :) och anna, vad skulle jag göra utan henne på jobbet? längtar varje dag tills klockan ska bli halv fyra då kvinnan börjar jobba!

nej nu mååååste jag sova, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0