~~~~


lunchtime = bloggtime. äter så snabbt så snabbt så jag ska hinna sitta så mycket vid datorn som möjligt innan lunchen är slut :p igår beställde jag bredbandet efter jag äntligen kom fram till företaget, har varit 15 pers i telefonkö flera dagar när jag försökt, orka! på fredag ska jag och pappa köpa dator. otroligt nog har jag inte saknat dator så värst mycket under tiden jag bott i blge nu, har haft massa annat för mig på kvällarna så inte funnits mycket tid över ändå.

i måndags fick jag jobba ändå för det var massa sjukdomar på jobbet, så får vara ledig på fredag istället så hoppas linda och sandra också är lediga då, skulle ha träffat dom i måndags med det sprack som sagt. blir även body pump med mamma på förmiddagen, så kanske hon har lust att bjuda mig på lunch efter träningen (a)

hela helgen var jag med lovisa och sara + andreas. spelade spel + tv-spel. i söndags blev det film hos gissi, en ny med clint eastwood! skitbra :)

igår var mormor & morfar på 'inflyttningsmiddag' eller a, det var dom som hade maten med sig :p så fick jag en skitsnygg kaffebryggare av dom (Y) var det enda jag riktigt har saknat hemma.

nu måste jag ut o jobba, fan vilket rörigt inlägg :S aja, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0