B-town



jag bor numera i borlänge, allt är så nice :) har kommit iordning rätt skapligt i lägenheten tack vare underbara föräldrar och systrar <3 det enda som inte är nice är att jag inte har ordnat dator och internet, men om typ en vecka hoppas jag det finns på plats. har lyckats klara mig undan matlagningen varje dag hittills, och idag var moster m familj hem till mig och hade mat med sig + att resterna räckte till 4 matlådor (y) men var faktiskt och gjorde min första seriösa mathandling idag, puh, aldrig mer handla mat utan att ha en bil och köra hem den i.

aja, just nu är jag hemma hos sara :)) äter popcorn och snackar massa skit. så jävla gött att hon bor så nära mig! eftersom jag har stora problem med att vara själv!! :p hah, fyfan måste vänja mig. och idag lär vi bli uppe ett bra tag och kolla på hockeyn, när vi bestämt vart vi ska kolla på den bara.

imorn kommer min lillasyster och bor hos mig + att vi ska gå på bio, vi hade i alla fall tur med vädret, igen. & på onsdag blir det utgång med lite invigning av min lägenhet före, riktigt längesen jag var ut i borlänge.

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0