TILLBAKA :(


Jag är i Sverige igen efter 2 underbara, sköna & perfekta veckor :) Jag vill för allt i världen vara kvar där just nu. Har haft så himla roligt och skrattat så jag fått ont i magen varje dag! Jag älskar dig så så mycket :) Skönt var det att träffa familjen iallafall som stod på perongen och mötte oss <3 älskar er fina ni! Berättar mer + bilder another day, nu måste jag komma i säng. Har varit uppe i 24h nu! Dessutom är det första stunden på 16 dagar jag är ensam nu, knappt på toaletten har jag fått vara ifred dessa veckor haha ;D





Andreas <3


Kommentarer
Postat av: Anderas<3

2 oförglömliga veckor som verkligen har varit perfekta! <3 jag älskar dej så himla mycket johanna och roilgare och snyggare person än du finns fan inte! ;D vill inte vara i sverige, vill vara i thailand med dej min baby... =( men vi har haft roligt så man får vell trösta sej med de(=<3<3<3 love you from the movement a laid eyes on you;)

2009-12-17 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0