MIN DAG!


En perfekt födelsedag har jag haft med mina underbara släkt! Middag på Tzatziki först, så gott! :) Sen åkte vi till mig och fikade, något proppmätt nu! Jag och Matilda sitter i soffan och avslutar dan före dan med att kolla på sagen om ringen. Sen sover hon kvar för att vi båda jobbar imorn innan vi får åka hem till moster och fira jul :)











♥ Fick det här fina bismark halsbandet av mormor och morfar, det kommer bli väl användt :)
och även ett rosa snyggt strykjärn, som jag verkligen behövde! och som skämt hade dom köpt toapapper, bindor & tamponger haha, eftersom dom vet att jag tycker att det är det absolut TRÅKIGASTE som finns att köpa ;)



♥ & den här fina ringen fick jag av mamma och pappa, helt min smak och rätt storlek blev det på en gång. Mamma kan det dära, kul när dom själva valt ut en som dom tycker passar mig istället för att jag ska följa med och peka ut. Så fick jag wave maker tången som jag önskat mig :)





♥ Grillbestick av lina sötis ♥ 
♥ Pengar av farfar ♥
♥ Vetekudde av moster och Thomas ♥ (slipper vi dammsuga frön hela tiden från den gamla som läckte)
♥ Middag på broken och en kväll på maserhallens relax av matilda ♥





♥ Och av den här snyggingen fick jag en spa weekend i Mora :) Om exakt en månad bär det av, det kommer bli så så mysigt ♥


TUSEN TACK FÖR EN TOPPEN FÖDELSEDAG! OCH FÖR JÄTTEFINA PRESENTER! ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT!



Kommentarer
Postat av: anndreas <3

tack själv för allt fika och allt(= du är världens finaste<3<3<3<3 älskar dej mest i hela världen

2009-12-24 @ 02:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0