måndag


Känner mig så jävla stressad fast jag egentligen inte har nått att stressa upp mig för, förutom att jag fyller 20 år & det är julafton och att dom sakerna råkar komma två dagar i följd! Har rännt runt på kupolen för att köpa de sista julisarna, och varför ska det vara så jävla svårt att köpa till sin pojkvän? Till familjen osv känns alla presenter jag köpt klockrena, men när det kommer till Andreas känns allt bara töntigt, opersonligt osv. Hittade lite till han iaf, men kanske måste ta mig en sista runda imorgon också. Och när jag sen kommer hem har jag bara lyckats tagit ett lock till en presentkartong men inget botten och när jag ska slå in det i julpapper istället tar pappret slut, och tejpen med årets sämsta klister går upp hela tiden!! Och om 40 min börjar jag jobba, sen är det jobb imorn också och på kvällen kommer mina svärföräldrar på fika :) Och då ska jag baka tills det, och baka tills släkten kommer på onsdag, och innan vi ska fika hos mig ska vi käka på tzatziki och där har jag bokat bord nu så det är klart... AAAHHH låt dom här dagarna vara över :p  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0