duttiga jag


Håller på och snyggar till här hemma.. tvättat, dammat, dammsugit, torkat golv, bäddat rent, slängt upp onödigt skit på vinden och försöker komma på en bra lösning på min "på-gång-hög" med kläder som gör att hela rummet ser rörigt ut, man kan ju inte hänga in det i garderoben för det är äckligt när det inte är nytvättat, och man kan inte tvätta alla plagg när man bara användt dom en endaste gång. Betalt räkningarna har jag också gjort, hade bara två stycken så det var skönt. Härligt nu när man fått lite saker ur världen och vart lite effektiv!

Nu ska jag se till att göra klart allt så jag kan lägga mig och kolla ikapp gamla PH avsnitt, ligger lite efter sen thailand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0