ANNANDAGEN!


Juldagarna har varit kanon! Själva julafton började med jobb, och dom var så förväntansfulla och söta, jag fick läsa på alla paketen i förväg så dom visste att dom skulle få något av tomten senare. Sen blev det hem till moster för att fira som vanligt när vi har hemma jul och inte är i Lofsdalen God mat, julgodis, fina presenter, paketspel osv :) Hade inte önskat mig nått speciellt men fick riktigt många paket att öpppna så jag måste ha varit snäll i år haha. Pengar, tidningsprenumeration, hårsaker, smörjor till kroppen, smycken, gjutjärnsgryta (hade önskat mig - vuxen varning!) vin, ljus, kofta ... Julafton avslutades i kyrkan, enda gången på året våran släkt går i kyrkan, just för att det är noll snack om gud och massa julsånger.

Och sen så var den juldagen. Hem till Andreas för att fira jul med dom, älskar att vara där när hans syskon är där med sina bebisar :) Åt julmat och blev proppmätt på det igen. Hem till mig för att förfesta, roliga var att vi fick med oss Andreas bror Nicklas och Josefine, och josse förtjänade verkligen att få dricka efter att ha varit gravid och ammat 1,5 år ;) Amanda var såklart med också, fick jordgubbsvin och 2 jättefina armband som var precis min stil, tack igen stumpan! Sen så var det några av Andreas kompisar. Vi hade riktigt kul innan, skön stämning. Fick vi flamingo senare eftersom det fanns dom av oss som var under 19, det var väl helt okej ett tag i alla fall. Kom in gratis och gratis i baren så 300 sparade kronor är ju inte fel, tur att man fyller dan före julafton och kan fjäska in sig! Det togs lite bilder igår så dom får komma upp när jag fått dom av Amanda.

Idag skippade vi mellansdags rean så den får bli imorgon istället. Ganska skönt tyckte jag och sov uuut till ett idag, sen har vi varit hemma hos mormor & morfar ända tills nu :)



God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0