det var dem tonåren..


är inne på min sista timme som tonåring! och såklart måste jag sova hemma i gustafs inatt så familjen kan sjunga för mig imorgon bitti ;) när jag kom hit ikväll hade pappa precis tagit ur skinkan i ugnen så det skinkmacka till kvällsfika o satan vad god den var!

annars idag så gick jag upp klockan 8 för att baka, och fick besök av vaktmästarn - 2 stycken dessutom som skulle fixa värmen i min lägenhet så nu hoppas jag det blir bättre, trött på att frysa. Såklart var det stekhett i lägenheten när dom kom för att jag hade haft ugnen igång hela morgonen, kanske lär börja köra med den som extra element! Sen följde jag med mamma och Lina till kuppan för att hitta den sista presenten till Andreas, och korta av bandet på en klocka jag köpte igår. Seeeeen var det jobb, mellan 14-19. Och efter det kom A och mina svärföräldrar på fika hos mig och firade mig lite i förväg :) Fick jättefina kökshanddukar & grytlappar/handskar, behövde jag verkligen för det ser ut som mina gamla grytlappar fått agera toappper också!


nu blir det snart sängen, får höra familjens fina stämma runt 5 imornbitti innan pappa ska till jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0