tisdag/onsdag



Hade ganska mycket att göra på jobbet idag innan jag slutade så timmarna rullade på bra. Andreas kom och hämtade mig sen :-) Hem och lagade mat med massa glass till efterrätt, och myste innan han skulle iväg och jobba. Receptet till maten jag gjorde hittade jag i Veckorevyn och var enkelt att laga + gott ....
 
 
  Tortellini (färsk)
  Champinjoner
  Matlagningsgrädde
  Parmesanost
  Örtsalt

Koka pastan & Stek svampen.
Häll av pastavattnet. Snabbt i med
matlagningsgrädde, osten och svampen
och låt det koka ihop sig på svag värme.








Ska dra mig mot sängen nu, hinner sova några timmar innan A dyker upp vid 6 tiden när han slutat jobbet så får jag sällskap, kan vi sova ut ordentligt för börjar inte jobba förens 15:oo, har blivit varnad att det inte blir mycket sova på nya jobbet så får ladda upp med tidningar, bok, nagellack & ipod som jag kan sysselsätta mig med. 


Slänger ut några bilder från helgen när jag och Andreas bowlade ;-)




     

                    

Började med att visa vart skåpet ska stå! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0