tisdag


Vaknade i Gustafs imorse och åt en god frukost på altanen med mamma och lina innan dom körde mig till jobbet. Ett slit pass idag på 11 timmar. Eller slit och slit, är lugnt på jobbet men hela dagen går bort. Får träffa älsklingen en timme mellan mitt och hans jobb, längtar <3 Sprang nyss över och hejade på Andreas syster Fia som flyttat hit till bysjön, jättemysig lägenhet :-)

Känner att jag hade behövt varit ledig ändå de 2 veckorna nu som var planerat men samtidigt är det kul att fått se en till gruppbostad. Men vill  så så gärna få sova ut, umgås med min familj, vara med Andreas, vara i min sommarstuga, vara i hans sommarstuga osv osv... Idag är en sån dag när allt bara känns tråkigt , man har ingen lust med jobb, men heller ingen lust att plugga. Åh, tråkigt att vara ' vuxen '. Nästa vecka har jag bara fått ett extra kvällspass på Älvåsgatan, hoppas jag får vara ledig resten av veckan. Då ska jag vara hemmafru i Gimsbärke, haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0