tisdag


 

Idag är det 25e, vilket betyder att Andreas har varit min i 7 månder <3 sju månader sen Anna och Victor lämnade av mig mitt i ingenstanns hos Andreas efter en hockeymatch. Och den första, alltid jobbiga situationen man ska träffa killens föräldrar. Men bra det blev det, både med Andreas och hans familj! ;-)



 



Var uppe före klockan nio idag med, packade träningsväskan och cyklade till svea för att träna med Anna! Mycket drygt konditionspass, de gånger jag tränat i sommar har det blivit mest styrka. Duschen efteråt delades fortfarande med karlarna men efter vi hängt kvar ett tag efter passet fick vi vara ensamma i omklädningsrummet. Hem till mig efter det och åt frukost och snackade mycket skit, jag har verkligen saknat Anna! Har sen dess städat ur garderob och byrå och fått ihop en påse med mestadels tröjor som syster Lina ska få. Egentligen borde man kunna slänga kläder man inte användt på ett halvår men jag kommer på alla bortförklaringar som; att jag kan ha det när jag åker utomlands (fast jag vet att jag inte kommer ta med det korta - breda - urtvättade linnet då heller) eller att jag kan spara vissa plagg om jag typ ska måla eller fiska (haha och det händer ju heemskt ofta att jag fiskar eller målar)

Nu ska jag måla naglarna innan Andreas kommer och hämtar mig, ikväll måste man kolla på Linas kvällsbok, den absolut pinsamaste film som har gjorts!


Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag har saknat dig också.

tack för en trevlig morgon.



Vi måste hitta på något mer snart.

Ta med din käraste och kom hem till oss .



Puss <3

2009-08-25 @ 18:15:32
Postat av: Anonym

grattis <3

2009-08-25 @ 21:50:14
URL: http://tildaalindberg.blogg.se/
Postat av: A<3

A 7 månader har faktiskt varit som en dröm:) <3 helt fucking underbart att du är en del av mitt liv! (= love you so fucking much!!<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-26 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0