söndag


Har haft världens mysigaste helg! Fredagen jobbade jag på Bysjöns gruppbostad, var på utflykt hela dagen med mat, fika och trollkarl, det ni! Slutade klockan fyra där och samtidigt började jag jobba på en annan gruppbostad på bullermyren, trampade ner dit och jobbade tre timmar. Iväg med pappsen och syrrorna och kollade på när Andreas spalde match i Islingby, vidare till burger king och gled med på lite gratis kvällsmat ;-) Sen åkte jag och älskling hem till han, och här har vi varit resten av helgen och haft det superskönt, ätit god tacos, godis, kollat bra filmer och sooovit en massa! andreas söderlund, vad jag älskar dig!

Ska ut och gå en prommis strax, sen ska jag åka hem mot stan. Måste laga bra matlådor för imorgon börjar min detox, nu ska alla gifter ut ur kroppen och huvudvärken bli bättre med det hoppas jag! Inget kaffe, svart te, cigaretter, alkohol, socker, mjölk - kött - & mjölprodukter på 15 dagar. Imorn och hela veckan sen ska jag jobba på Intersport och det ska bli roligt, har ju inte jobbat där sen maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0