onsdag


Har haft en väldigt trevlig kväll med vikarierna från Älsvåsgatan (sommarjobbet) åt thaimat på Agnes och snackade massa skit och skrattade så jag kommer ha träningsvärk imorgon, pasande att ha en sån bra kväll just ikväll, tråkigt att man nu ska lägga sig ensam men det klarar jag och är ett val jag själv gjort, ensamtid blir dessutom viktigare för varje dag konstigt nog.


Jenny, Gustav, Dag

Annars har jag inte gjort mycket idag, gick upp med lillasyster som skulle bli hämtad av mamma vid tio. Hade en jävla huvudvärk så blev sängen igen till klockan två. Åkte till kupolen och köpte starkare mediciner som huvudvärken, tyvärr får man ont i magen av dem så blev tvungen att köpa magmedicin med, lustigt det dära... hem igen och tog en prommis runt sportfältet, duschade och sen ner till stan för att möta upp mina jobbmates. Imorn blir det extrajobb på Älvåsgatan, sen såg jag att jag var inbokad i Bysjön på fredag (y) härligt när det dyker upp lite strö tider här och där, spelar ingen roll att jag inte fick nån hel semstervecka i sommar, jobben är roliga och jag får ändå inte mycket gjort när jag väl är ledig.

Bion igår var förresten sjukt rolig, och mitt grymma sällskap Lina gillade den också :-) efter bion åkte vi hem till mig och käkade varma mackor och kollade på Twilight innan vi somnade. Gud vad jag älskar min lilla fina syster <3

Nu, blåbärste & spikmatta innan sängen /godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0