måndag


Min blogg har gått ner sig, man kan inte alltid skylla på för lite tid men nu gör jag  v e r k l i g e n  det. Jag jobbade exakt hela helgen, imorse klev jag av mitt sista jobbpass på Älvåsgatans gruppbostad efter sex veckor där. Klockan 11 slutade jag hur som helst och klockan 12 skulle jag befinna mig på Bysjöns gruppbostad för mer arbete (introduktion idag) för det var kris med vikarier. Så nu fick man en extra vecka med jobb (y) Kul att se ett till ställe. Så nu blir det jobba där tills på torsdag, sen är det Stockholm på fredag och sen väntar en veckas ledigt nästa vecka :-) Om det inte blir fler kris situationer då så jag behöver hoppa in.

Efter intron i Bysjön hämtade mamma mig, vi åkte hem till mig och snackade lite skit och åt french hotdog, sen ner till SVEA på bodypump :-) nu sitter jag i mitt kära familjehem, ätit sjukt god mat, och ska ta mig in i duschen innan de som vanligt blir övernattning inne hos Lina <3

Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0