måndag


Från och med idag är jag ledig hela 3 veckor innan det blir jobb igen, hemskt! Egentligen borde jag njuta eftersom jag inte hade någon semester i sommar, men nu är det ingen annan som är ledig, mina syskon och min pojkvän går i skolan hela dagarna. Blir mamma jag får umgås med ;-) me and mami kikar efter resor hela tiden så till helgen eller nästa vecka bär det iväg utomlands, behöver vi verkligen pga uttråkan på mycket här hemma!

Helgen som varit då; fredagen var jag och Andreas hos hans bror Jonas och umgicks. Lördagen sov vi ut och slöade med film i soffan, gick inte utanför dörren förens på kvällen när vi åkte hem till Andreas och var socia med hans mamma, åt kebabrulle och kollade på en shopaholics bekännelser och en cp thrilller som hette the strangers, se inte den! Och på söndagen hade Andreas match så jag, hans mamma och hans syster satt på läktaren och stekte i det fina vädret :-) Jag hade jeans med ett hål på låret på mig och upptäckte sen att jag fått en fin bränna just i hålet som mer liknar en lortfläck :p haha ska ner och träna body pump på svea senare så tänkte lägga mig i solariet en stund innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0