torsdag



sista jobbdagen för denna vecka. ikväll ska jag och hälsa på på mitt sommarjobb, spännande spännande  =)

igår blev det en utgång iallafall! tränade dubbla pass efter jobbet, kom hem efter 8 nångång och lagade mat och duschade. och sen blev jag sugen på att parta lite ändå, var så många roliga som skulle ut =) så jag gjorde ett hastigt klädval och plattade igenom håret innan jag begav mig till lovisa. tänkte som vanligt gå hem efter förfesten men hamnade såklart på krogen och kom hem alldeles för sent. skönt att jag lätt tar mig upp på mornarna ändå. krogen var helt okej, folket man kom dit med droppade av en efter en så i slutet var det bara jag & sarah kvar :p och sarah klantarsel som tappade mitt kort och bricka, haha fyfan. grymt glad man blev när krullet till ägare sa att han hade hittat grejorna!

jaja, jobb nu.
puss!

Kommentarer
Postat av: sarah

men fan, det gjorde jag ju. :S vilken jävla tur att han hade fått in både brickan och kortet.

2009-04-02 @ 17:52:47
URL: http://sarahedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0