torsdag


i gustafs nu, pappa grillar och det luktar så gott, sjukt mycket sommar! =) faktiskt så har jag växt ifrån den här dagen liite, känner inte alls att jag desperat måste festa festa. sista april var förbannat rolig när man gick på högstadiet men sen har den nog tyvärr tappat sin charm. jaja, jag ska inte säga nått, kan hända att det dyker upp nått lockande förslag senare =)  förslagen hittills känns iallafall inte hundra, ute har jag då ingen lust att vara. lust att träffa amanda har jag däremot, så hoppas hon håller sig kvar i gustafs också ;)

andreas har åkt på bröllop och kommer inte hem förens på måndag, det är tråkigt. men vi har setts en jävla massa den här veckan så vi ska klara oss :p var hemma hos han igår, det är skönt, hans familj liknar min egen på många sätt! vi kollade på twilight, herregud vilken braaa film, eller okej lite konstig också. men hetaste huvudpersonen!








TREVLIG VALBORG!

Kommentarer
Postat av: mandy

snygging! du får visst ta å följa med amanda på en shoppingvända på pärlan! det hör jag det :D

2009-05-01 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0