torsdag



min älskade familj åkte nyss hem, jag hade lagat middag åt dom. pasta med nån kycklingröra till, dom blir alltid impade av mina mat skills när dom är här :p fick jättefina tekoppar av mamma och pappa i påskpresent, precis min stil! så har redan provdruckit ur dom =) pappa skruvade ihop byrån jag köpte på ikea förra helgen, blev o se skapligt mycket bättre ut i hallen. fattar inte hur jag har stått ut med den fula jag hade innan. den är nu nerburen i min översvämmade källare, undrar om han som äger huset vet om att källaren är fylld av vatten? :p syster matilda kom efter hon jobbat klart, med ett påskägg, haha puss! vi åt upp det mesta till kaffet, lika bra det.

nu slökollar jag på eva & adam, bra bra film som man sett tusen gånger. och försöker att göra ingenting, huvudvärken vägrar försvinna men magen har inte ont idag iallafall.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0