tisdag


idag har jag jobbat med annapanna, & det älskar jag! dagen gick sjukt fort, han sitta ute i solen en halvtimme på lunchen också, gött  =)

efter jobbet drog jag och vattnade mormor o morfars blommor, dom bor uppe i fjällstugan några veckor, hoppas mormor inte fått lappsjuka av att vara där så länge :p  men nästa vecka får dom besök av oss! det ska bli grymt härligt och komma upp dit några dagar. jag & anna ska på tuppen och festa loss nån kväll, tradition ;D hoppas på en massa sol dom dagarna. jaja, handlade lite på väg hem efter det och tog sedan en kort prommis runt halva sportfältet för att försöka motionera bort huvudvärken som aldrig ger sig. och det gjorde den inte idag heller!! sedan begav jag mig till sarah, vi slängde ihop makaroner med korv och köttbullar :p och efter det andra avenyn med popcorn, en skön tisdags kväll som vanligt med andra ord =)

sängen nu, imorn är det vanlig jobb dag och träning med anna efter det =) ett jävla tjat om anna i det här inlägget, haha, <3


puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag gillar de.. <3

2009-04-08 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0