tisdag


precis hemkommen från min favorit sarah, andra avenyn är numera bara en bra anledning att träffas, programmet är kört i botten så idag ägnade vi oss åt listskrivande istället, haha ;D åt brända popcorn och chokladrutor gjorde vi också!

på jobbet idag fick vi månadens massage, lovely! man vill bara skrika NEJ NEJ NEJ när man märker att massagen är påväg att nå sitt slut :p efter jobbet gick jag och tog bort acryl naglarna. det är kort & det är tomt nu. men ganska så skönt, dock ser ju fingrarna dubbelt så knubbiga ut med korta naglar.

jaja imorn är jag ledig, mamma kommer och plockar upp mig vid 11 så ska vi gå lite på kuppan och äta lunch =) på kvällen blir det en massa träning, ska kika in på det nya solstället innan om jag hinner och se om det är mindre folk då. skulle sola igår men då var det lång kö och det orkade jag inte med så det fick bli sola på hagashopen.

bed time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0