söndag


riktigt kul kväll igår =) var absolut inge festsugen men det var däremot min vän sarah, så vi slog till på en utgång iallafall. s2 blev det, grymt mycket bättre musik denna gång än senast. träffade mycket kul folk också, bland annat australien resenärerna som nu är tillbaka på hemmaplan, har lovat vilkon en fika till veckan =) efter krogen gick vi hem till mig för att käka rostisar & dricka kaffe, slutade med att vi sov tre stycken i min 1,20 säng, svettigt! och med en sur august på madrass, haha.

idag så har jag och sarah chillat till robinson reprisen, satt och letade recept på vad vi kunde äta. slutade med att det blev tacopaj, mums! =) nu har hon dragit och jobbat. jag ska ta mig en dusch och sen invänta alla bra tv program, om jag kan hålla mig vaken till 8 ens :p


tog inga bilder igår, så slänger in några ifrån onsdagen ;

 

(jag & amanda har såklart köpt lika brallor, helt omedvetet ;] lustigt att jag även var såå så ära att köpa tröjan hon har på sig)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, inge konstigt alls att vi har lika kläder ;) men jag fick lov att löämna tillbaka mina byxor, för dom gick ju sönder efter en hård natt, ;) haha. men ska köpa mig ett par nya, så du behöver inte vara oroilig ;)

2009-04-06 @ 12:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0