söndag


sitter hemma i gustafs, håller på och lagar mat, försöker göra det när jag är hemma eftersom jag har kommit på i efterhand att jag nog inte var det hjälpsammaste barnet när jag bodde hemma ;S ska även vara snäll och städa bilen invändigt efter maten som tack för att jag får låna den så mycket. mm, det ni! lax & nudelwook står det på menyn nu till lunch, sedan blire tacos till kvällen, lycka :D får se om jag stannar kvar inatt eller om jag åker tillbaka till borlänge.

igår var iallafall min syster på besök och det var riktigt roligt, vi höll sams exakt hela tiden! ;) började med att äta lunch på det nya stället på hagalund efter jag slutat jobbet igår. gyros, fyfan va gott, nästan lika gott som när man äter det i grekland, och på tal om det är det idag precis 3 veckor kvar tills vi åker till skiathos :D efter maten gick vi till det nya solstället på stan, riktigt bra, solariet pratade och sputade ut vatten & avslappnanade/uppiggande dofter :p haha. vi hyrde filmer och köpte godis och gick hem till mig och hann se robinson + en halv film innan det började droppa in folk till mig. totti, ompis, pontus, jeff, eskil, kusin & mathilda =) hur trevligt som hellst. slutade med att det bara var eskil och pontus som gick på krogen och dom andra stannade kvar. vi kollade klart på den sjuka filmen och sa lite väl valda ord om ett antal personer ;D halv 3 skjutsade jag dom sista till max och sen fick jag sova några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0