onsdag


jävla huvud, jävla mage och jävla doktorer som tror att man skämtar när man försöker söka hjälp. lika bra och dö ifred! :p förbannade idioterna orkar inte ens ta några prover när man ber om det. att sluta träna ett tag, få massage och bada badkar (!) ööh, ja det var tipsen jag fick som tydligen skulle få livet att bli en dans på rosor igen. fuckers! man känner väl sin egen kropp bäst och vet när något inte står rätt till.

ja och eftersom jag tydligen skulle skippa träningen ett tag så fick anna gå på pass utan mig idag. så jag cyklade hem i regnet  efter jobbet och gjorde grek sallad, åt kexchoklad och kollade på tv. hämtade kläderna från bubbleroom också, allt passade (y)

nu blir det sängen, imorn är det jobb till kl 16, fixa naglarna direkt efter det. NT stängde också fyra imorn men jag skulle få komma efter stängning ändå, tack för det! sen kommer mina päron hit, ska bjuda dom på middag :) plus att pappa ska få äran att skruva ihop min byrå :p stackarn.

gooonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0