onsdag


ledig idag som sagt, bästa mamma & jag spenderade förmiddagen på kuppan =) blev lite shopping, bla en klänning jag ska ha på alex student tänkte jag, om jag inte hittar nått nytt innan det :p sen köpte jag en väska och örhängen. åt kycklingsallad på matpalatset, mmm. love u mami! bra att vi har lite lediga dagar samtidigt så man kan ses, lilla pappa saknar jag som tusan för han blir det inte att jag träffar lika mycket , <3 å va jag älskar min familj! syster lina har fått en lika adidas tröja som mig så hon går runt och tuffar sig i skolan, mamma sa att hon hade börjat sminka sig innan skolan, what? lilla skrutten kan inte göra sånt :p haha tänk att hon börjar högstadiet i höst, för mig kommer hon alltid vara 7 år typ :D

iallafall så har jag städat garderoben och hängt upp lite kläder nu. en av mina chefers dotter köpte ett par av mina acne jeans som har vuxit ifrån mig på nått sätt, det var bra för mig, och hon blev nöjd hoppas jag! =) hade tänkt att klippa shorts av dom annars men nu passade dom henne perfekt så!

snart blir det träna träna träna, 3 pass rättare sagt, puh! 2 h & 15 minuters träning av alla dess slag :p först ska jag träna 2 pass med anna (core & easy line) sen träna body balance med mamma! var nyss ner på stan och skulle ge andreas min extra nyckel så han kunde komma in medans jag var på träning, jag tänker mest; kul att träffa han en snabbis eftersom det var hela två dagar sen sist. så jag glömmer poängen med trippen ner, alltså nyckeln. skapligt less han kan bli på virriga mig :p så nu får dörren vara öppen, så om nån behöver tv - dator.....


;*

Kommentarer
Postat av: mandypändy

snurrhöna! :) men vad är det jag hör? att du inte kan gå på p&l? det måste bli ändring!! det är ju vår stund!!

2009-04-22 @ 21:06:50
Postat av: Anonym

glöm inte att du fick världen goaste mat när du kom hem efter din träningspass...

2009-04-26 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0