onsdag


very bad update!! sitter uppe i loofsdaalen =) har  några dagars ledigt nu så blir här tills på söndag. en chock när man kom upp, knappt nå snö alls. skoter kan man glömma, längd & alpint kan maybe baby gå. jag och farsan får springa, ska vara med och springa blodomloppet i juni med pappas jobb, så hejdå alla dåliga vanor. grymt bra att ha något att sikta mot, en mil ska man väl palla springa =) jaja, iallafall hoppas jag på mycket sol dom här dagarna. mys att umgås med släkten (är iofs bara jag, mam, pap, lina, mormor & morfar här) ska även träffa min bästa jobbarkompis/ träningskompis/ piercingkompis - anna, som just nu sitter en stuga ifrån mig.


på lördag åker årets studenter på kryssning, fy fan vilket roligt dygn dom kommer ha!! var nog det bästa med hela studenten tycker jag ;D
slänger ut lite bilder från våran studentkryssning -o8


   




Kommentarer
Postat av: Annanas

anmäl dig till tjejmilen med mig också.. =)

2009-04-16 @ 10:14:43
URL: http://pineappel.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag litar på ditt omdöme och tror det kommer bli sjukt kul, men du skulle fan varit med!!



det låter bra johanna, då kan jag hänga med dig ut och träna ;D

2009-04-16 @ 21:29:45
URL: http://sarahedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0