måndag


sitter i soffan och har glott på färjan tillsammans med min greksallad. innan det träning & jobb. haft en duktig dag för att kompensera alla helgens synder av helt olika slag! :p

ett diskberg står nu och väntar på mig, dammsugaren måste fram, ut o slänga sopor, bära ner madrass i källaren, boka tvättid, duscha, åh allt är bara så joobbigt ibland :p äckligt ont i huvudet har jag också, vet inte hur många dagar jag tryckt i mig huvudvärks tabletter nu men utan resultat. fattar inte vad felet är!? aja det blir 'ballar av stål' på tv sen sängen. efter min must do lista ovan ^ såklart, blä.

positivare imorn förhoppningsvis, då är det andra avenyn och en dag närmare helg och ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0