måndag


nu är jag hemkommen från fjällen, har varit otroligt underbara dagar med bästa familj och mestadels soliga dagar iallafall =) bartömningen på tuppen i lördags blev kanon, har man inte för höga förväntningar bara så brukar det mesta bli roligt. och det blev det  x 1000! mycket lustigt folk, billig dricka och favorit anna som sällskap (okej jag får inte glömma viktor heller, våran fyllechaufför, haha stackarn) kom hem runt halv 3 den natten, sen var det bara att gå upp och packa kl 8 på morgonen :S bilfärden hem var inte lika rolig som kvällen innan var ;D ysch ysch! och när man kommer hem till östra flintgatan så sätter jag fart med storstädning. bädda rent, tvätta massa, damma, dammsuga & moppa golv. OJ OJ OJ! ibland kan man =)

på kvällen kom a, det var efterlängtat =) han lagade god god thaimat åt mig. och så fick vi besök en stund av stefan och fredrik.

nu ska jag jobba vidare, kanske uppdaterar ikväll och lägger in lite bilder från lofsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0