lördag


precis hemkommen från gävle, fotbollsmatch & ikea som stod på schemat idag =) matchen gick bra för gustafs, vinst med 2-1 och systeryster gjorde ett av målen (y) grymt skönt väder, slutade med att vi satt i bara linne och solade under matchen, lycka ♥ på ikea hittade jag en ny byrå till hallen som tur var, den jag har ser förjävlig ut. inköpen annars var som alltid vanilj-ljus ;D mamma och pappa köpte nya badrumsmöbler, blir nog skitsnyggt! jag körde både till gävle och hem igen, skapligt trött man är nu, setat och kisat mot solen i över 20 mil.

vi får se vad kvällen bjuder på, en öl på balkongen troligtsvis. och förresten, man fick väl tillbaka 2200 kronor på skatten, underbart! trodde mer på att jag skulle få rest. så ska ordna det där på en gång så man får pengarna innan sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0