lördag


kvällen igår var KUNG! med mina bästa brudar, hur kul är det inte när vi är allihopa? =) förpärla hos sarah med massa kortspel. drog ner på flamman runt tolv, dock fick vi vänta utanför en halvtimme för att en vissa frida sand inte kom in 'på grund av hennes nya klackar' ;D flamman var väl helt ok. jag, sarah, fredrik & koffe gick hem till sarah efter och givetvis åts det rostmackor!! musik battle till klockan 6 på morgonen, skapligt olika musiksmak man kan ha ;D somnade gott i sarah's runda säng, men vaknade igen klockan 9, det var den sömnen. gick en trappa ner till lovisa och käkade frulle i solen innan jag vandrade hemmåt. tog en grymt skön dusch och drog ner alla persienner, somnade på spikmattan och vaknade 2 timmar senare, tror inte man ska ligga riktigt så läänge på den :p sen bar det av hem till gustafs med mami, raka vägen hem till mosters hus för påskbord, gött. skjutsade kuss till säter på förfest och åkte sen tillbaka och umgicks med mina släktingar, <3

sover i gustafs inatt, men har bäddat i 'gästsängen' för orkar inte ha virvelvind-lina bredvid mig inatt som jag annars brukar ha när jag är på hembesök, känner att jag vill sova ut ordentligt imorn efter den hårda natten som var.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0