fredag


soliga dagar som denna saknar jag att inte längre bo hemma, finns liksom ingenstanns att slå sig ner och sola i stan utan att bli störd. så idag ställde jag klockan på 11 och vaknade faktiskt inte före den ringde heller, sköönt. låg kvar och drog mig en timme till =) gick upp och åt min goda gröt. sen tog jag cykeln och åkte och handlade, fy tusan va varmt. hem med maten och böt om till träningskläder och cyklade ner till svea och mötte upp mamma där. inte så kul att stänga in sig där när det var så fint väder ute, men på nått konstigt sätt tycker jag det är roligare att springa på löparband där nere än att springa utomhus.

kvällen var det tänkt utgång, min far kom ner och lämnade öl till mig på svea, såg dock inte såå vackert ut. men man lär väl ha fler hobbys än bara träning :p men sen var det många personer som var off och hade fått nog i onsdags så jag bestämde mig för att skippa utgång jag med, det får bli nästa helg istället =) för vad gör man egentligen på påsk annars? så nu sitter jag hemma i gustafs och har just käkat pizza med mina älskade syrror <3 skjutsade mam & pap på fest innan pizzorna hämtades. nu blire tv och chips, sen ska päronen hämtas nångång. tog även på mig att skjutsa ena systern till hennes jobb till kl 6 imornbitti, holy! sen bär det av till gävle runt 8 för att kolla när andra systern spelar fotboll, det ska avslutas med ikea =)


och förresten, sommarjobbet kommer nog bli toppen. träffade alla dom boende och 2 stycken av personalen igår när jag var där och hälsade på. en sak kommer bli lite problematiskt, hur ska jag sköta 4 stycken stekpannor samtidigt och se till att alla får ätbar mat när jag inte ens kan sköta en hemma utan att allt råkar bli lite lite svart ALLTID! :P hah

nej nu har syrrorna klagat ett tag på att jag är osocial när jag kommer hem, ändring på det.
ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0