torsdag

jaha som vanligt så sitter jag och kollar igenom allt vettigt på datorn det första jag gör samtidigt som jag äter frukost. varje kväll tänker jag att imorn då ska jag fan gå upp senast 9, jo men tjena halv 12 brukar jag hasa mig upp till! ringde nyss och bokade mig på Body Balance på SVEA ikväll :) blir skönt, är typ som yoga. är bara dom lugna passen jag gillar på svea, pump passen är det bara en massa snobbar på som kan passen utantill, mycket mer chill på friskis där det verkligen är människor i alla åldrar. svea kommer ha en apdåligt höstschema såg jag, men jag tränar ändå gratis där eftersom jobbet bjuder på träningskort där så jag kan gå dom få gånger jag vill :) plus att basta efteråt är lovely! sen ska jag hem till baby, bästa <3
 
                                                                                         


nu ska jag cykla till ica och hämta ett par stövlar jag beställt från ellos, egentligen fattar jag inte att jag beställer så pass mycket kläder från postorder när man ändå blir beviken 50 % av gångerna :p haha.

ha en bra dag :)
J
                                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0