THE NOTEBOOK <3



igår såg jag & linus en så jävla grymt film alltså :) THE NOTEBOOK (på svenska heter den dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta om nån undrar) filmen är från 2004 så flera av er har säkert sett den redan men jag hade missat den fram tills igår :p som en liten titanic film, många likheter och eftersom titanic är min favvofilm så var ju det toppen! jag snyftade flera gånger under filmen! och med Linus som sällskap blev den ännu bättre <3 ååh måste se den igen innan den ska tillbaka till videoteket... aja, se den om ni inte redan gjort det iallafall :D

hade sån himla tur igår, vakade på min lediga dag och hade skitont i halsen :( många som är sjuka nu värkar det som. skulle ha jobbat idag men då ville anna byta med mig så jag jobbar imorn ist för idag, får jag hela dagen idag på mig att kurera mig! längtar efter linus nu, han kommer hem med pappa vid halv fem :) linus är på apu i romme nu & papi jobbar ändå där, perfekt!

har iaf städat ihop lite på mitt lortiga rum, & nu ska jag koka te + platta håret kanske jag blir att känna mig lite friskare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0