sick

 
usch jag är sjuk, vågar inte ens kolla feber :S måste till jobbet imorn igen, är så få där eftersom vissa har semester! men när jag jobbar hinner jag inte tänka på hur ont jag har i hals osv. imorn är det dessutom långöppet till 21 för friskis&svettis har shopping kväll! aja bara att bita ihop :) sitter och äter glass nu, riktigt skönt för halsen :) och läser lite bloggar, ritual innan jag ska lägga mig varje kväll :p förutom jobb har det inte hänt ett skit idag, eller min syster har fått jobb på coop forum, grattis! <3 :D

ska lägga mig nu och hoppas att morgondagen ska bli roligare & piggare :p hade stor lust att gå på krogen ikväll eftersom förra onsdagen var kung, men pallar inte i mitt tillstånd nu, får bli nästa lördag ist!

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0