september




måndag, ny vecka & ny månad! :) denna månad jobbar jag 10 av 30 dagar, all denna ledighet jag har just nu kommer att göra mig galen :p långa sovmornar är enda +, men dom har blivit liiite för långa. aja sen i oktober blir det ändring, då är det heltid & till och med six days a week ibland! brabra med pengar, har öppnat ett sparkonto idag och flyttat över halva lönen jag fick sist, just nu känner jag såå mycket för att bara boka en resa igen, så sparaspara :) eftersom linus inte har nått jobb får jag väl spara för två :p

helgen då, i fredags hade jag, syster & mamma tjejkväll (: åt mat på kina, mmm! sen hyrde vi 3 filmer plus godis då såklart :D herregud, jag är verkligen en stammis på videoteket? videomix? hemmakväll? eller vafan det heter nuförtiden :p sedan var det jobb på lördagen & efter det kalas på haganäs för linus farmor som fyller 70 år :) trevligt & gott! var chaffis så att både farmorn och hennes karl kunde dricka, snällt av mig :) sov i deras stuga vid runn efteråt sedan bar det hem till mig i gustafs med ett stopp på hemmakväll? såklart, haha!

idag börjar friskis & svettis nya höstschema, tror det blir att köpa årskort i år ändå fastän att jag inte kommer att kunna träna så mycket när jag ska jobba till 6 typ varje dag sen. iaf ska jag pallra mig dit om en stund, aerobics blir det! inte det roligaste men det passade bäst, skjuts hem med mami efter.



puss johanna



TURKIET -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0