morfar, jobb & lovisa :D


helgen har vart riktigt bra, käns som att jag gjort massa och träffat massa :)

i fredags fyllde morfar år då så då började vi med att bowla i maserhallen, linus den jäveln vann :p därefter åkte vi hem till mormor & morfar för o äta 3 rätters (Y) blev kvar rätt länge där, jag var chaffis så mor o far kunde få dricka tillsammans för en gångs skull.

på lördagen var det jobb as usuall, till 4 denna lördag för ovanligheternas skull men helt ok när man ändå är på jobbet, till 2 som de är i vanliga fall känns ganska fjuttigt! jag skyndade mig till linus match och hann se de sista 20 min av hans match :) sedan åkte vi hem till mig för o äta, duscha, fixa & börja dricka lite för på kvällen var det fest hos lovisa som gällde :) var mycket trevligt när vi väl hittade dit, haha jag som trodde det låg typ ett hus i rommehoooolen! :P var kvar till halv 2 då pappa hämtade oss. (kort kommer senare) så idag kände man inte för att göra mycket, följde med till kupolen för att hitta snygga kläder till pappsen :) fikade lite på donken också.

nu sitter jag här o har precis brännt en skiva, ska gå o koka te för min hals värker :S

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0