mamma mia!

vaknade hemma hos linus kl 11 idag, älskar att ha sovmorgon tillsammans! åkte till kuppan för att lämna tillbaka en av jackorna som jag tillslut kunde bestämma mig för att lämna tillbaka med hjälp av mamma, syster, linus, hans mamma & halvfar (; sen gick jag till mammas jobb och tattade lite mat och snackade med hennes mongisar! kanske ska ta ett till jobb btw, umgås med en mongolid och va som en "kompis" åt det 8 timmar i månaden. lättjänat (Y)

sen mötte jag upp linus och vi åkte till gustafs, jag lagade lite mat som min lillalilla syster grinade åt för den va så äcklig!? :p ooops! sen tog jag & linus bilen mot säter o kollade mama mia :) å herregud vilken bra film!! lik min älsklingsfilm GREASE med både film o sång! till och med linus tyckte den va grym :)

nu ska vi duscha, sen sex and the city & sängen :)

puss godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0