lill lördan!



fyfan vilken jävla kul kväll igår, med tre av bland dom  bästa tjejerna som finns :D soffan, thess & louise - hur lång tid det än går mellan våra träffar så käns de dom om de va igår man träffade er! dom kom till mig och vi fixade och drack :) sen ringde sara och ville att vi skulle komma hem till henne men när vi väl va klara så hade dom redan kommit till stan. där blev det skrubben såklart ;D i säkert två timmar, träffade lovisa & sara där, kul för de va längesen man partade med dom också :) sedan blev det ju också flamman en stund, haha åh det finns så mycket konstigt folk, iaf dansade vi o härjade ett tag där innan vi skulle hem. tvillingarnas syrra kom och hämtade oss i hennes precis nyinköpta bil (Y) ett stopp på statoil för att köpa korv i stopp-i-bröd först :p hah, riktigt kul kväll iaf som borde göras om snart! onsdagar är riktigt kung!!

imorse fattar jag inte hur jag tog mig upp för att träna, iaf så åkte jag med mam in till stan och gick på core. herregud tror fan jag var full då med, trött iaf, gäspade hundratals gånger under passet! sen har jag mest chillat och snart ska jag ta bilen till linus :) känns som evigheter sen jag såg han, 2 hela dagar & det är ovanligt att det går så lång tid!

imorn blire lite lugn träning med mam vid lunch, sen så äre bowling + mat för att fira morfar som gäller på kvällen :D fyfan vad jag ska krossa linus & alexander på bowlingen (;

nej nu lär jag dra, ha en bra kväll!
puss/J











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0