hey



idag tog jag och mamma bilen till blge, hon skulle på möte med sin chef så jag lämnade henne sen åkte jag till kuppan, helt ensam :( strosade runt där en timme, köpte ansiktskräm, torr-schampoo, jeans & tröja :) blev överlycklig för jeansen, var precis sånna älskade jag har ljusa sen tidigare, men det konstiga var att jag brukar ha "28-32" på jeans och hade det på dom ljusa så jag tänkt köpa jeansen utan att prova men provade iaf som tur var. nää men dom va helt fel, helt svettig efter mycket provande så visade det sig att jag skulle ha "26-34" snacka om att jeans är olika sydda, hädanefter lär man verkligen lägga ner tid på att prova även om det är fucking tråkigt! :p

åkte till stan för att hämta mamma, gick in på mitt jobb för o köpa present åt mormor, hon fick friskis kläder, skit snygga :) sen så blev det ett stopp på subway innan vi åkte hem. sen kom kusin kom hit och snackade lite skit över kaffe & bulle!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0