helgen


helgen va en bra helg, i fredags var det hejdå party för johanna & lina som nu befinner sig i Barcelona :) jag jobbade till 6 på fredagen sen började jag 10 på lördag morgon så det sög. men i alla fall gjorde man det bästa av saken! åkte hem efter jobbet, käkade o fixade. sedan skjutsade mam in mig till säter där jag mötte upp totte och vi gick en sväng till sandra för att kolla på hennes nya lägenhet :D sen blev det lina, väldigt mycket folk, till och med folk jag aldrig sett förr. väldigt trevligt, inte så galet som det brukar vara på linas fester men, haha ;D

på lördan vare jobb först, gick fort och var inte alls bakis, drack resorb på fredagen fast det inte är bra när man dricker alkohol! sedan så åkte vi för att kolla på när pappa åkte gokart med hans gubbkompisar :D satt och frös i amsberg i 2 timmar, men roliga timmar! åkte efter de och hämtde upp linus sen vare chill hos mig :) kvällen avslutades med att jag var chaffis åt far och hans polare!

idag sov jag länge, kollade på syrrornas fotbollsmatcher, åt kebab, hmm... duschat, kollat tv och ska snart lägga mig tror jag. imorn blir det träff med tjejerna, eller aa dokm som är kvar :p jag, sandra & linda typ, blire lunch (thai hoppas jag) sen kuppan och lite träning på friskis på det, hoppas att dom hänger på. så trött på att träna ensam!!

puss godnatt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0