freeee!


lediga dagen den här veckan och såklart skulle jag till tandläkaren så var tvungen att gå upp samma tid som om jag skulle ha jobbat :( fixade en ny fucking bettskena, bäst att passa på innan man blir 19, orka betala för sånt!m så kanske linus kan få sova lite bra om jag slutar gnissla sönder tänderna, aja intressant :p




iaf efter det åkte jag och hämtade böcker som jag o mam beställt så nu ska jag läsa pamela anderssons självbiografi, enda böcker jag läser! sen köpte jag en marabou åt henne för hon är hemma och är sjuk. sen blev det en springtur! provade nå nya löpartights för kallt väder som jag fick av jobbet, nice (Y) får en massa bra träningskläder därifrån, sånt vill man ju inte lägga ut pengar på direkt. fick även en hel vindoverall, perfekt! & btw gårdagen på jobbet, drygt att jobba 11 timmar! först vare inventering då, chillade med ipod i öronen så det var inte så drygt som jag hade väntat mig! med lite fika paus & sen mat på agnes thai med jobbet så funka det! sen när vi skulle öppna va det total kaos i butiken, men jag & anna grejade upp det där innan stängning!

aja nu ska jag duscha och fixa mig lite innan jag åker till borlänge/ linus :) måste hitta på nått gott att äta också och lyxa till det sista kvällen ensamma! kanske hyra film... idol blire först iaf!

ha en bra kväll
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0