fredag


vaknade hemma hos linus som hade lite sovmorgon :) han gick till skolan, och själv sov man lite till, sedan drog jag mig till friskis & mötte upp mamma där :) tränade rygg pass, inte nå väldigt drygt pass precis men alltid lite träning iaf :) sedan åkte vi till subway och köpte mackor, så galet gott där! handlade lite på ica maxi innan vi drog oss hemåt.

jag ringde min kusin som är hemkommen från mallorca och pratade länge :) fyfan va roligt dom grabbarna verkar ha haft! jag ska lätt med nästa gång det blir grabbresa, haha :D fast efter den lilla incidenten med för mycket alkohol (självklart i sällskap med enbart killar) som ledde till att jag inte ens kom in på flamingo så borde jag kanske hålla mig till tjejer som partysällis ;p

nu ska jag mamma & matilda kolla på film & äta godis, chips o dip! sen lägga mig liite tidigt för imorn är det jobb 10-14, sen kolla på linus match :) senare på kvällen blire kanske att gå ner till älven och kolla på salute fyrverkerierna! inte supa som tokar som man gjorde förr där :p

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0