fredag hela veckan


jaha lediga veckan nu igen då, enda positiva är ju sovmornar, love it!  vaknade ensam hos linus, åkte ner på stan där mamma hämtade upp mig. åkte hem och drack kaffe och jag hamnade vid datorn såklart! :p fick hem pumpsen idag som jag beställt, 8 cm klack, lord det kommer bli mycket drygt att gå i, krävs att vara rejält berusad så man åtminstonde TROR att man går snyggt! ;P

gårdagen var iaf supetbra, umgick med sandra & linda hela dagen <3 började med att sandra o linda hämtade upp mig och vi åkte till borlänge där det blev lunch på tzatziki :) sedan kuppan i några timmar, shoppade endast trosor & en foundation. jag och sandra gjorde en avvikare vid 17.00 och tränade puls/medel på frisse :) hoppas hon köper årskort där, så himla mycket roligare att träna med någon! efter det åkte jag hem till baby :)

i mailen hade vi fått inbjudan till morfars kalas på fredag, bowling & mat, gött :) hela släkten + linus då, fast han räknas nog in i släkten :p

förresten, träffade therese på kuppan, planerade en krogkväll imorn, skulle sitta fint (; nån som ska ut imorn?

pusshei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0