fettis helg



nu har jag vart halvsjuk i en vecka, blä! helgen blev väldigt lugn, enda jobbiga var väl att jobba då. på fredagen hämtade linus pappa2 mig efter jobbet så hämtade vi mat på broken dreams & köpte godis :D fyfan va gott, var sprängmätt den kvällen! på lördagen jobbade jag till 3, sen åkte jag & linus hem till mig, gick hem till kusin och lånade tre filmer (The eye, never back down & romeo o julia i nån poppig verision :P) när vi var där kom våran släkts privatsmugglare av tysklandsöl dit, så det blev att köpa en platta öl & en platta cider, skönt att ha hemma utifall (; räcker ett tag framöver!

nu har linus åkt hem och jag satt mig för att ta igen all tid vid datorn! ledig ända fram till på lördag nu igen :( jag har tvingat linus att bjuda mig på bio i veckan så det händer nått, patrik 1,5 vill jag se!! :) imorn ska jag och mamma släpa oss till stan & köpa nått starkt som man blir pigg av! vill kunna träna nått i veckan också, mina nya träningsskor kom till jobbet i veckan så lär prova dom!

puss johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0