blonde


kommit hem från borlänge efter några dagar där, linus är ensam hemma hela veckan och det är så otroligt skönt att få va helt ensamma ibland :) är så sugen på att flytta till lägenhet i blg nu när jag ändå jobbar varje dag i borlänge + att bo med linus <3 men jag vet ju inte ens hur länge jag blir kvar här, eller om jag alltid kommer stanna :p så kan inte binda upp mig med lägenhet o grejer än :( iaf så har vi väl slappat o ätit skräpmat typ hela helgen, fast igår lagade jag mat till han tills han kom från träning, vilken jävla hemmafru hörrni! ;D men nu har jag fått nog av han och måste hem till gustafs o vila upp mig... nejdå men imorn ska jag börja på jobbet kl 7, maaa fyfan vad jobbigt. så ska ha bilen imorn till jobbet och plocka upp anna efter vägen! hon gör dagarna guld på jobbet alltså :) sen blire inventera en massa timmar, man blir som en zombie när man håller på med de där, men sen blire lunch med jobbet, gött :)

aja nu ska jag kola lite tv med family, sen ska jag färga lite slingor ikväll, ska till frissan kl 21:30 närmare bestämt.. drygt å vänta! men skönt sen, mitt hår är fuuult och råttigt! så det blir mer blond nu då sen ska jag antagligen bli mörkare + bestämma om jag ska sätta i löshår igen eller inte, hmm :S det är sniggt som fan men dryygt å ha i!

ha en bra kväll :) pusss JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0