2 september

började denna dag tidigt, gick upp 7. väldigt ovanligt för att vara mig mitt uppe i min för tillfället arbetslösa period :p följde med mamma till falun för hon skulle till kiropraktorn där. satt en timme i väntrummet & läste gamla nummer av veckorevyn & drack äckligt kaffe! sedan var det shopping :) falun är väldigt mycket mysigare att shoppa i än kuppan, kanske inte i det här vädret men :p hittade iaf en till svart jacka, köpte en förra veckan med så nu har jag ägnat eftermiddan åt att komma på vilken av dom jag ska behålla!? sen åkte vi hemåt, stannade på subway och köpte mackor med oss hem, jag & mamma har blivit helt beroende av deras mackor :p

senare ska jag dra mig mot borlänge/kuppan och lämna tillbaka en av jackorna! och sen hem till baby :) han har sovmorron imorn, ganska gött. jag får alltid sova ut ensam nu om dagarna :/  & nu på torsdag har vi varit tillsammans i 10 månader, gaanska snart ett år. galet snabbt det går alltså <3 tänkte överraska han med bio, mamma mia har jag tänkt. fast det kanske mest är för min egen del, kanske inget för killar :p eller? nån som sett den? :)

puss johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0