:):)


älskade helg, fastän att jag jobbar imorn så gör det inget för det är ändå fredag nu! :D blir en soft helg, inget party iaf, fick nog av det i onsdags, tar det sen :P idag jobbade jag till 18, sen hämtade mamma mig & jag åkte direkt upp till frisör johanna för att prova ut hårfärgerna till hårförlängningen som åker i nästa lördag, jippie :):) mitt hår har blivit okej långt men jag vill ha lite längre och efter jag tar ur löshåret nästa gång hoppas jag att det är rätt längd! blir iaf lite blondt & lite ljusbruna slingor jag ska sätta i, vill absolut inte va helblond iaf. aja, sen nu blir det idol & godis, mamma hade köpt ett kilo (Y) linus är på hockey med sina kusiner, sen ska dom hem och dricka till en av dom. imorn blir det jobb, långlördag till 16. sen antar jag att jag blir kvar i borlänge. på söndag ska jag kolla på lägenhet :DD eller på måndag om pappa inte har kommit hem från jobb i norrland, inte sett han på en vecka. han måste va med och kolla lägenheten han som har koll :)

tillbaka till onsdagen nu, var lite osäkert vilka som ville festa med jag, ompen & kusin va sugna så efter jobbet gick jag till mormors lägenhet där jag och alex åt lite el taco. sen visade det sig att lovisa, sarah, thessan, louise & mick också ville med så det blev ett skönt gäng :) vi drog oss mot krogen vid halv 1 vilket va perfekt, hann dansa & dricka lite på flamman! jävligt kul vare :D vi gick förbi sarah på vägen hem & fick rostmackor, och sen när vi kom hem och skulle sova väntade en gardinstång på oss & den ville upp på väggen igen och dumma som vi började vi skruva fast den kl 3, den ramlade ner cirka 5 ggr innan alex fick dit den bra. vi slocknade och fick sova tre timmar. sen ringde morfar & sa att grannarna under hade ringt och klagat på att vi hade vart stökiga, blattejävlar!! va glada att ni får va i vårat land! jag mådde dåligt som en räv men gick till jobbet, och jag va inte bara bakfull utan hade ont i magen så jag trodde jag skulle dö, jävla magkatarr så jag jobbade halva dagen sen sa dom åt mig att gå hem för jag såg inte ut att må nå vidare. så jag gick till apoteket och köpte nån bra medicin & så hämtade linus mamma oss, jag tog medicin, värmde vetekudde, slog på en film & slocknade på en gång i linus säng. moch när jag vaknade va jag som en helt ny människa :) så idag va jag tillbaka på jobbet och mådde bra, hade tagit pillren utifall jag skulle få lika ont.




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul kväll ! (Y)

2008-10-24 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0