time is lessssss


fan va lite jag hinner med när jag jobbar dessa tider. hem, äta, duscha, datorn & tv'n :( i helgen ska vi upp till sommarstugan för sista gången det här året, fiska upp laxen som nappar & stänga igen för vintern, blir grymt skönt att va hemifrån en hel helg också + att älskling ska med också <3

nyss kollat på andra avenyn, så bra så bra :) ska lägga mig snart tror ja, kolla på morgonsoffan innan jag somnar.. kanske läsa lite om jag orkar, fattar inte hur det kan ta så lång tid att läsa ut en bok...eller 2, hållt på med harry potter sen i juni så den räknas inte :p imorn blire upp vid 5 för att sjunga för lillasyster som blir 12 :) har köpt en jättetuff tunika åt henne. det blir bowlingkalas på kvällen som jag missar pga. jobb :S det börjar 6, jag slutar 6. så jag ska träna ett kortare pass på svea under tiden :) sen blire mat & fika hos oss.

nej nu ska jag ringa linus innan de blir tv igen, puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0